Rejestruje się w urzędzie wojewódzkim. Jak skuter sprowadzony i nie ma zrobionego przeglądu to trzeba go zrobić. Musisz iść do urzędu skarbowego i oczywiście im zapłacić(po to w sumie on jest:/ ) chyba cło albo coś takiego. Nie możesz go zarejestrować na siebie tylko na osobę,która ma ukończone 18 lat. Najlepiej na ojca bo pewnie ma pełne zniżki i za ubezpieczenie zapłacisz nie wiele. Ja mam ubezpieczony w UNIQA. Polecam tą firmę u mnie wszystko jest tam ubezpieczone tanio i szybko zniżki rosną jak się zaczyna od zera:> No to tyle tej lektury
No to trzeba się gościa popytać kiedy miał zakładany cylinder i ile ma na nim zrobione na jakim oleju jeździł. A tak w ogóle to ja bym jej nie brał jak była by od jakiegoś młodego gościa. Wszyscy chyba wiedzą jak jeżdżą młodzi na skuterach po tunie
1. Najlepiej w nowej zależy od gustu
2.Gilera będzie droższa,może ma lepszy troszeczkę silnik ale ja i tak wole katanke. Jak trafisz z odblokowanymi przełożeniami to będzie super.
3.Co sezon raczej płyn hamulcowy do chłodnicy jak wersja chłodzona cieczą a olej do mieszanki to tak mniej więcej 1000km.
4.Nie za mała nie za duża lecz w sam raz. Do kurfa kask wejdzie więc jest dobrze;d
1. Jeżeli masz pęknięty plastik możesz oddać go do zakładu,który zajmuje się spawaniem plastików. Można też go skleić jakimś mocnym klejem potem od spodu żywicą potem od drugiej strony wyszpachlować i wygładzić żeby nie było śladu
Jeżeli malujesz na surowy plastik to musisz kupić specjalny podkład do plastiku potem malujesz normalnym akrylowym podkładem i na to kolor.
2. Mat możesz usunąć papierem ściernym albo specjalnym środkiem do usuwania lakieru scanosil(czy jakoś tak się to pisze) żeby był taki sam efekt jak na pozostałych plastikach musisz zrobić tak samo jak poprzednio czyli podkład do plastiku zwykły podkład i kolor.
4. Żeby to wszystko ze sobą posklejać możesz także użyć żywicy,maty szklanej,szpachli
5. Szpachle możesz kupić jakąkolwiek tylko żeby nie była z hipermarketu,lakiery ze swojego doświadczenia wiem,że lakiery MOTIP są bardzo dobre
Co do rys to trochę szpachli i powinno być z głowy.
NO TO NA TYLE
Najprostszy sposób to naklej wzór np.klejem. Nagrzewaj nóż do tapet i objedź go do około ze 3 razy aż się przebijesz bo na raz nie ma sensu. Potem papier ścierny albo pilnik i wygładź krawędzie trochę siatki i będzie OK
SPOKO KOLEGA!!! Widać,że ma ZIPA czy inne chińskie [cenzura]. Jak masz blokady to przy rurze wydechowej na kolanku jest taka ślepa rurka,którą musisz uciąć i pierścień na tulei wariatora No i oczywiście nieszczęsne przełożenia.
No to na tłumiku jest ślepka rurka,którą trzeba odciąć i zaspawać. A z klockami jak masz wyjęte to idź do sklepu z częściami do motocykli to Ci dadzą jakieś. Ja za swoje dałem 25zł i jeszcze są w dobrej kondycji. A przejechałem na nich chyba z 5k.
[url]http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?[cenzura]th=1_131_132&products_id=3873&osCsid=087199a6355e67dd9ab76bb657f5636d[/url]
"Amortyzator tylny Tec S z 5-stopniową regulacją napięcia sprężyny to atrakcyjny zamiennik oryginalnego amortyzatora. Bardzo dobra jakość".
Jak dla mnie to z tego opisu wynika że mam on taką samą wysokość jak oryginał bo jest napisane że jest to zamiennik oryginału tylko ma regulacje twardości.
Skoro area ma silnik mineralii to można ją śmiało brać. A o plastiki to się nie ma o co martwić. Jak coś pęknie to przecież można to jeszcze podszpachlować pokleić i nie będzie śladu, Ja bym ją brał. Oczywiście zależy jeszcze jaki stan.
Ale najwięcej dowiesz się o tej apce na forum [url]apriliasr.pl[/url]
Załóż sobie tam temat to Ci chłopaki opowiedzą o tych silnikach