witajcie problem z ma motorynka otóż gdy byłe te ciepła temp ok 30 stopni , to gdy jeździłem motorynka zaczynała przerywać ii gasła , odpalić . na drugi dzien paliła od szczała !!! gdy jest ok 20 stopni za oknem motorynka jeździ bez żadnych problemów nic nie przerywa ani nie gaśnie. jak by to była świeca too jak by sie to by przerywał cały czas a nie tylko jak sa takie temperatury za oknem ;D stwierdzam iż motorynka zagrzeje sie do pewnego momentu i zacznie przerywac i zgaśnie. Ale jaka przyczyna ??
Prosze o pomoc bo nie wiem czego sie łapać do roboty jako pierwsze
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
kiedy ja miałem taki sprzęt i działy sie podobne rzeczy winien był kondensator. Tylko u mnie wyglądało to tak: gdy motorynka była zimna paliła,jeździła a gdy złapała temperaturę gasła. Możesz także posprawdzać platynki.
Chyba że może masz zapchany układ paliwowy,gaźnik,kranik ma słabą przepustowość i po prostu gaśnie,wiew wiem wtedy to nie zależało by od temperatury ale warto sprawdzić pozdrawiam i miłej zabawy
Platynki odpadają , chyba ze ten kondensator , jak sprawdzałem go w marcu to był ok moze ktos jeszcze sie wypowie? ;p
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61
to czemu zacznie przerywać ? to co ? nowy tłok ? no ale jak spuchnie to jest wieksza kompresja
Suzuki Katana AY 50 Performance!
Rok:1997
Chłodzenie: Powietrze (AC)
Tuning:
*Mechaniczny
-Przełożenie pierwotne Top Racing
-Przełożenie wtórne od Aprili Sr DiTech
-Tłumik Tecnigas Next R
-Wariator Polini Speed Control
-Pasek Malossi Special
-Świeca NGK
-Rolki 5g Polini
-Czerwone sprężynki sprzęgła Hebo
*Optyczny
-Ledy w soczewkach
-Przyciemnione klosze
-Czarne felgi
-Bed look
-Stopka boczna Buzzetti
-Pokrywa na czarno
-Skrócony tylni błotnik
-Przedłużka
-Śruby z pokrywy na czerwono
-1 lustrko
-Opona Heidenau K61