Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145) Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl - Forum dyskusyjne: Wymiana karteru
Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl
Nawigacja
Menu
Strona główna
Regulamin
Forum
Szukaj
Wspomogli Nas
Suzuki Katana AY WR
Dane techniczne
Galeria
Download
Artykuły
Filmiki
Aktualnie online
Gości online: 10

Użytkowników online: 0


Wszystkich userów: 2,210
Najnowszy użytkownik: SZYMEK
Ostatnio Widziani
Kamil 6 dni
Dexios36 tygodni
MACHoo37 tygodni
Aroni52 tygodni
cineklab54 tygodni
adamek211457 tygodni
dawidzio2872 tygodni
KACPERBA1900120 tygodni
wydrus155 tygodni
valavme163 tygodni
pawel57200 tygodni
Dandusiek205 tygodni
Daniez208 tygodni
ďťż
Przetłumacz stronę

Ostatnie artykuły
Jak zrobić badlooka
Co zrobić by nasz sk...
Filtr powietrza - wy...
Ditech na gaźnik
Malowanie amortyzatora
Ostatnio dodano

patriko0202

patriko0202

adamek2114

UrbanDefence
ZOBACZ OFERTY
FACEBOOK
FB
Zobacz temat
 Drukuj temat
Wymiana karteru
Szalinkofura
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2012 10:01
Awatar


Znawca


Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11
Skąd: Kraków


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Siemka wiec katana juz długo stoi i nie wedzialem co to moze byc wymienialem walki iwgl i okazało sie ze to tuleja w karterze :/ i teraz jest problem bo musze zmienic lewy karter duzy i czy stara buda do nowej rozni sie karterami ? i czy bd to ciezkie ? nigdy tak silnika w drobny mak nie rozkrecałem i apropo jakich narzedzi użyc do rozpołowienia , sciagniecia magneta iwgl ? bd pomógł i czy jak wymieniam juz karter to wymienic lozyska ? i wał czy jak nie ma luzow to nie ma co sie w koszta ladowac ?
 
makaron
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2012 11:23
Awatar


Coś wiem


Postów: 205
Data rejestracji: 23.12.10
Pomógł: 1
Skąd: Pruszcz Pomorski :D


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Wydaje mi się, że stary karter od nowego różni się otworem na wałek sprzęgłowy (stary 17mm nowy 22mm). Żeby rozpołowić silnik potrzebujesz sciągacz do magneta, młotek i jakieś śrubokręty płaskie. Łożyska warto zmienić, jeżeli masz w planach większą pojemność. Wtedy kup łożyska z koszykiem teflonowym, ale musisz mieć już sportowy tłumik. Co do wymiany wału, to zależy, jak będziesz wkładał jakiś cylek np. Malossi sport 70, to lepiej zmienić wał bo po dłuższym czasie jednak seryjny zacznie się kończyć. Wink
lh3.googleusercontent.com/-fsdgfjtL5XI/UTzTOKtaJFI/AAAAAAAAAZo/DgLi8QtSQY4/s640/Bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582u.jpg

Suzuki Katana 03'

Cylinder Malossi Sport 70 Port
Wał Top Racing Std
Wariator - TJT Carrera II
Kruciec - Odblokowany
Gaźnik - Arreche 19
Przełożenia - Top Racing
Sprzęgło - Tec Evo Racing
Sprężyna centralna - Top Racing + 30%
Łożyska - SKF C4 Teflon
Tłumik-Yasuni RCool

V-Max - 90+
 
Szalinkofura
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2012 12:07
Awatar


Znawca


Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11
Skąd: Kraków


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
ja mam airsala 50 tlumnik sportowy i mi ciska 110 : p wiec rczej wiecej mi nie trzeba jak bys mógł to podaj jezscze linki do tych sciagaczy itp i i leci pomogl dla cb
 
makaron
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2012 13:46
Awatar


Coś wiem


Postów: 205
Data rejestracji: 23.12.10
Pomógł: 1
Skąd: Pruszcz Pomorski :D


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Ściągacz to znalazłem gdzieś w garażu, ale ten powinien pasować : http://allegro.pl...20360.html.
Łożyska : http://allegro.pl...02197.html.
Do rozpołowienia karterów będziesz potrzebować młotek, coś w stylu punktaka albo kulka od łożyska (żeby nie uderzać bezpośrednio w wał) i jakieś tam śrubokręty albo podkładki. Warto też, jeżeli będziesz miał rozpołowiony silnik zrobić flow karterów (wypolerować do papieru 400) i dopasować kartery do cyla. Na koniec przy skręcaniu karterów nałożyć sylikon albo dać uszczelkę. Wink
lh3.googleusercontent.com/-fsdgfjtL5XI/UTzTOKtaJFI/AAAAAAAAAZo/DgLi8QtSQY4/s640/Bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582u.jpg

Suzuki Katana 03'

Cylinder Malossi Sport 70 Port
Wał Top Racing Std
Wariator - TJT Carrera II
Kruciec - Odblokowany
Gaźnik - Arreche 19
Przełożenia - Top Racing
Sprzęgło - Tec Evo Racing
Sprężyna centralna - Top Racing + 30%
Łożyska - SKF C4 Teflon
Tłumik-Yasuni RCool

V-Max - 90+
 
roogat
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2012 13:51
Awatar


Znawca


Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7
Skąd: Tychy


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
sam sobie zrób ściągacz Pfft
Coolkatana AY50 Performance 1999 rok GrinCool

*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition

*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! Pfft
 
Szalinkofura
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2012 14:30
Awatar


Znawca


Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11
Skąd: Kraków


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Makaron dzieki Pfft bd moze sie bral za prace :/ dzisiaj znowu sie wkurwilo z katana bo da sie jezdzic ale do 30 bo bardzeij kolo alta potem i jade tak 20 a tu jeb jak by cos rozkurwilo zagladam mysle ze dzwon albo cos a tu nic i cos w przelozeniach :/ przejebane :/ najchetniej to bym sprzedal i kupił aeroxa
 
Katana9797
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2012 16:41
Awatar

Coś wiem


Postów: 239
Data rejestracji: 08.05.12
Pomógł: 2


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
katany nie psuja sie czesto wiec mysle ze nie ma sesnu wymieniac na aeroxa napraw i lataj dalej Grin
Tunning;
Laser X-Pro
Pasek Malossi Special
Wariator Malossi Multivar
Centralka +15%
Przekładnia Top Racing
Filtr paliwa Revo Miedziany
 
Szalinkofura
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2012 16:55
Awatar


Znawca


Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11
Skąd: Kraków


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
wcale :} mi 2 miesiace pojedzila is ie zjebala
 
Katana9797
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2012 17:00
Awatar

Coś wiem


Postów: 239
Data rejestracji: 08.05.12
Pomógł: 2


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
no ja juz 3 lata jezdze i nic . A ktory masz rok ?
Tunning;
Laser X-Pro
Pasek Malossi Special
Wariator Malossi Multivar
Centralka +15%
Przekładnia Top Racing
Filtr paliwa Revo Miedziany
 
Szalinkofura
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2012 17:11
Awatar


Znawca


Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11
Skąd: Kraków


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
2006 ma ok 5k przebiegu nowa z salonu Smile tylko silnik inny bo byl wtrysk i padl ;] ale silnik nie ma co bo full tun padla tylko tulejka ;] bo sruby byly za slabe
 
Katana9797
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2012 17:14
Awatar

Coś wiem


Postów: 239
Data rejestracji: 08.05.12
Pomógł: 2


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
i czemu ci sie tak jeb*e?
Tunning;
Laser X-Pro
Pasek Malossi Special
Wariator Malossi Multivar
Centralka +15%
Przekładnia Top Racing
Filtr paliwa Revo Miedziany
 
Krupnik 2
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 03-11-2012 18:15
Awatar

Doradca


Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10
Skąd: Sędziszów Młp.


Status upomnienia:
warningwarningwarningwarning
Za dużo grzebane. Najlepiej jeździć na orginalnych częściach tylko bez blokad. Jeździsz tak do 18 k i robisz szlifa i dalej pomykasz. Wiem nie każdy lubi cisnąć 70km/h ale są tego plusy. Smile
Katana by Krupnik


Grey&Red Project 2k14

Modyfikacje mechaniczne:
Cylinder Airsal Sport 50
Tłok Airsal
Wydech Tecnigas Next-R
Łożyska SKF
Uszczelniacze KOK
Wariator Malossi Multivar
Olej przekładniowy Malossi
Przełożenia pierwotne Malossi
Przełożenia wtórne SR
Króciec 19mm
Filtr RMS Air System


Modyfikacje optyczne
Lakier United Grey z palety VW
Manetki Motoforce
Lusterka Revo F1 Groove
Kierownica Downhill
Adapter pod Downhill
Przełączniki Peugeot
Podwyżka 10cm home made
Tylnia Lampa Black Line
KIerunki Revo Micro Black Line
Polerka wydechu
Końcówka wydechu w carbonie
Lagi w carbonie
 
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Wymiana cylindra na 65ccm lub 70ccm Ogólne 7 29-09-2014 21:57
Suzuki Katana - wymiana oleju i płynu w chłodnicy Eksploatacja i naprawa 15 22-08-2014 19:19
Wymiana Eksploatacja i naprawa 6 14-07-2013 18:42
[Poradnik] Wymiana waty tłumiącej Ogólne 1 06-02-2013 14:44
Wymiana oleju w przekładni Ogólne 2 14-11-2012 16:23
Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)Can't open file: 'fusion_forum_observer.MYI'. (errno: 145)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
Jaką wersje katany posiadasz?





Musisz zalogować się, aby móc zagłosować.
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

07/05/2023 22:25
Z sentymentu zaglądam co kilka lat, ale cóż tu więcej robić, niż powspominać Wink

09/04/2023 13:17
Szkoda, że te forum tak ucichło, a nowych użytkowników nie ma Sad

10/10/2021 09:42
Kolejne odwiedziny forum po długim czasie, wszystkie Katanki już po złomach czy co ? Grin Ja się za swoją chyba zabieram od nowa.

24/08/2021 12:17
Jak dawno mnie tu nie było xd

11/05/2021 21:02
taaak Smile

26/03/2021 16:02
Witam witam, uczęszcza ktoś tu jeszcze? Smile

22/09/2020 08:52
... dawno leży

22/09/2020 08:52
Też mi się zebrało na sentyment... Podziwiam Kamil, że dalej utrzymujesz domenę ;] W sumie trochę wiedzy o tych skuterkach tutaj jest, pytanie jak długo będą ludzie z tego korzystać, bo produkcja już

17/06/2020 12:24
A ja mam wciąż katane I śmigam nią do pracy.

17/05/2020 10:53
Pozdrawiam starą ekipe !! Kupiłem katane na dojazdy do pracy i zajrzałem tutaj z ciekawości. Byłem kiedyś moderatorem na tym forum Grin Rejestracja w 2007 roku Cool

Statystyki