Wymiana karteru
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 03-11-2012 10:01
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
Siemka wiec katana juz długo stoi i nie wedzialem co to moze byc wymienialem walki iwgl i okazało sie ze to tuleja w karterze :/ i teraz jest problem bo musze zmienic lewy karter duzy i czy stara buda do nowej rozni sie karterami ? i czy bd to ciezkie ? nigdy tak silnika w drobny mak nie rozkrecałem i apropo jakich narzedzi użyc do rozpołowienia , sciagniecia magneta iwgl ? bd pomógł i czy jak wymieniam juz karter to wymienic lozyska ? i wał czy jak nie ma luzow to nie ma co sie w koszta ladowac ? |
|
|
|
makaron |
Dodany dnia 03-11-2012 11:23
|
Coś wiem
Postów: 205
Data rejestracji: 23.12.10
Pomógł: 1 Skąd: Pruszcz Pomorski :D
Status upomnienia:
|
Wydaje mi się, że stary karter od nowego różni się otworem na wałek sprzęgłowy (stary 17mm nowy 22mm). Żeby rozpołowić silnik potrzebujesz sciągacz do magneta, młotek i jakieś śrubokręty płaskie. Łożyska warto zmienić, jeżeli masz w planach większą pojemność. Wtedy kup łożyska z koszykiem teflonowym, ale musisz mieć już sportowy tłumik. Co do wymiany wału, to zależy, jak będziesz wkładał jakiś cylek np. Malossi sport 70, to lepiej zmienić wał bo po dłuższym czasie jednak seryjny zacznie się kończyć.
Suzuki Katana 03'
Cylinder Malossi Sport 70 Port
Wał Top Racing Std
Wariator - TJT Carrera II
Kruciec - Odblokowany
Gaźnik - Arreche 19
Przełożenia - Top Racing
Sprzęgło - Tec Evo Racing
Sprężyna centralna - Top Racing + 30%
Łożyska - SKF C4 Teflon
Tłumik-Yasuni R
V-Max - 90+ |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 03-11-2012 12:07
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
ja mam airsala 50 tlumnik sportowy i mi ciska 110 : p wiec rczej wiecej mi nie trzeba jak bys mógł to podaj jezscze linki do tych sciagaczy itp i i leci pomogl dla cb |
|
|
|
makaron |
Dodany dnia 03-11-2012 13:46
|
Coś wiem
Postów: 205
Data rejestracji: 23.12.10
Pomógł: 1 Skąd: Pruszcz Pomorski :D
Status upomnienia:
|
Ściągacz to znalazłem gdzieś w garażu, ale ten powinien pasować : http://allegro.pl...20360.html.
Łożyska : http://allegro.pl...02197.html.
Do rozpołowienia karterów będziesz potrzebować młotek, coś w stylu punktaka albo kulka od łożyska (żeby nie uderzać bezpośrednio w wał) i jakieś tam śrubokręty albo podkładki. Warto też, jeżeli będziesz miał rozpołowiony silnik zrobić flow karterów (wypolerować do papieru 400) i dopasować kartery do cyla. Na koniec przy skręcaniu karterów nałożyć sylikon albo dać uszczelkę.
Suzuki Katana 03'
Cylinder Malossi Sport 70 Port
Wał Top Racing Std
Wariator - TJT Carrera II
Kruciec - Odblokowany
Gaźnik - Arreche 19
Przełożenia - Top Racing
Sprzęgło - Tec Evo Racing
Sprężyna centralna - Top Racing + 30%
Łożyska - SKF C4 Teflon
Tłumik-Yasuni R
V-Max - 90+ |
|
|
|
roogat |
Dodany dnia 03-11-2012 13:51
|
Znawca
Postów: 902
Data rejestracji: 20.10.10
Pomógł: 7 Skąd: Tychy
Status upomnienia:
|
sam sobie zrób ściągacz
katana AY50 Performance 1999 rok
*Tuning Mechaniczny:
-Łożysko korbowodu Top Racing
-Zawór mambranwy Hebo II
-Świeca NGK Racing
-Cylinder Malossi Sport 70 ccm
-Króciec 19mm
-Filtr powietrza Revo S
-Gaźnik arreche 17,5 (dysza 085)
-Wariator Polini SC
-Przełożenia Malossi 14/40 + SR 17/64
-Sprzęgło Malossi FLY
-Sprężyna centralna Top Racing +22
-Sprężyny sprzęgła Malossi zielone [najtwardsze]
-Opony Pirelli SL 26
-Tłumik Yasuni R Carbon Black Edition
*Tuning Optyczny:
W TRAKCIE CUSTOMU !!! |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 03-11-2012 14:30
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
Makaron dzieki bd moze sie bral za prace :/ dzisiaj znowu sie wkurwilo z katana bo da sie jezdzic ale do 30 bo bardzeij kolo alta potem i jade tak 20 a tu jeb jak by cos rozkurwilo zagladam mysle ze dzwon albo cos a tu nic i cos w przelozeniach :/ przejebane :/ najchetniej to bym sprzedal i kupił aeroxa |
|
|
|
Katana9797 |
Dodany dnia 03-11-2012 16:41
|
Coś wiem
Postów: 239
Data rejestracji: 08.05.12
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
katany nie psuja sie czesto wiec mysle ze nie ma sesnu wymieniac na aeroxa napraw i lataj dalej
Tunning;
Laser X-Pro
Pasek Malossi Special
Wariator Malossi Multivar
Centralka +15%
Przekładnia Top Racing
Filtr paliwa Revo Miedziany |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 03-11-2012 16:55
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
wcale :} mi 2 miesiace pojedzila is ie zjebala |
|
|
|
Katana9797 |
Dodany dnia 03-11-2012 17:00
|
Coś wiem
Postów: 239
Data rejestracji: 08.05.12
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
no ja juz 3 lata jezdze i nic . A ktory masz rok ?
Tunning;
Laser X-Pro
Pasek Malossi Special
Wariator Malossi Multivar
Centralka +15%
Przekładnia Top Racing
Filtr paliwa Revo Miedziany |
|
|
|
Szalinkofura |
Dodany dnia 03-11-2012 17:11
|
Znawca
Postów: 1016
Data rejestracji: 28.05.09
Pomógł: 11 Skąd: Kraków
Status upomnienia:
|
2006 ma ok 5k przebiegu nowa z salonu tylko silnik inny bo byl wtrysk i padl ;] ale silnik nie ma co bo full tun padla tylko tulejka ;] bo sruby byly za slabe |
|
|
|
Katana9797 |
Dodany dnia 03-11-2012 17:14
|
Coś wiem
Postów: 239
Data rejestracji: 08.05.12
Pomógł: 2
Status upomnienia:
|
i czemu ci sie tak jeb*e?
Tunning;
Laser X-Pro
Pasek Malossi Special
Wariator Malossi Multivar
Centralka +15%
Przekładnia Top Racing
Filtr paliwa Revo Miedziany |
|
|
|
Krupnik 2 |
Dodany dnia 03-11-2012 18:15
|
Doradca
Postów: 535
Data rejestracji: 04.08.12
Pomógł: 10 Skąd: Sędziszów Młp.
Status upomnienia:
|
Za dużo grzebane. Najlepiej jeździć na orginalnych częściach tylko bez blokad. Jeździsz tak do 18 k i robisz szlifa i dalej pomykasz. Wiem nie każdy lubi cisnąć 70km/h ale są tego plusy.
Katana by Krupnik
Grey&Red Project 2k14
Modyfikacje mechaniczne:
Cylinder Airsal Sport 50
Tłok Airsal
Wydech Tecnigas Next-R
Łożyska SKF
Uszczelniacze KOK
Wariator Malossi Multivar
Olej przekładniowy Malossi
Przełożenia pierwotne Malossi
Przełożenia wtórne SR
Króciec 19mm
Filtr RMS Air System
Modyfikacje optyczne
Lakier United Grey z palety VW
Manetki Motoforce
Lusterka Revo F1 Groove
Kierownica Downhill
Adapter pod Downhill
Przełączniki Peugeot
Podwyżka 10cm home made
Tylnia Lampa Black Line
KIerunki Revo Micro Black Line
Polerka wydechu
Końcówka wydechu w carbonie
Lagi w carbonie |
|
|