siema zakladam znowu post xD i proszę pomóżcie odcina mi zapłon nie chce się wkrecic jak dodam do spodu : gdy kopne w kopnik nie moge odrazu dodac do spodu bo zaplon odetnie i zgasnie musi chwile pochodzic i jak dodam juz do pełnego to nie może się wkręcic ;// możliwe to jest ze za mały gaźnik ? napiszcie mi jeszcze za ile bym mógł kupić gaźnik do katany 17 lub cały silnik katana lc xD ;p
Edytowane przez Aroni dnia 14-04-2013 22:29
gaźnik 17 to co najmniej 100zł a jeśli byś potrzebował cały silnik to ja mam ac na sprzedaż cały, lub na części
Mechanika;
-cylinder Power Force aluminium 50cc
-gaźnik Arreche 17,5
-rozwiercony kruciec na 17,5mm
-stożek RMS
-wariator Polini Speed Controll
-komplet rolek Polini od 4.0g do 6.0g
-sprężynki sprzęgła Stege 6 czerwone
-sprężyna centralna Polini +15%
-przełożenia od SR
-wymienione wszystkie uszczelek (Tec) i i oleje (przekładniowy -Chipol , a do mieszanki Makita)
-szczęki chamulcowe Gafler
-wydech Metrakit hand made alu
-pasek Motoforce
-Gas box
Optyka;
-felga tył z nowej budy
-malowanie kraterów na kolor aluminium
-czerwony amorek w środku polerka
-polerowany dekiel i króciec
-skrucony chlapacz i wymieniony błotnik na krótki z nowej budy
-stożek w niebieskiej zabudowie
-przyciemniona tylnia lampa
-Diody Led w soczewkach
-dóżo nowych naklejek Str8 i Polini
-przedłużka amorka
-lotka od WR
Po pierwsze, problem nie ma nic wspólnego z zapłonem więc już zmieniłem nazwę tematu. Poza tym jestem pełen podziwu, że udało ci się połączyć analogicznie problem układu zapłonowego z gaźnikiem....
No ale nic, co do gaźnika masz w pewnym sensie rację, bo to jego wina. Wyreguluj go, bo po prosu masz kiepską mieszankę, może ssanie padło i stąd problemy na zimnym silniku. Wyczyść go i wyreguluj dobrze, jeśli trzeba to kup elektrozawór ssania i po problemie.
Świecę też możesz sprawdzić jeśli dawno nie była ruszana, wyczyść ją i ustaw elektrody.
Edytowane przez Aroni dnia 14-04-2013 22:34